Hallo. Welke natuur film is dit ? Gezien (begin) jaren 90, over een meer/poel in Afrika die opdroogt en daar om heen het gevecht op leven en dood

Volgens mij eindigt het met stof en karkassen. Sorry voor de vage uitleg. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

africa's stolen river?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is hem. Zeer veel dank. Hij is echter alleen bij Amazon op VHS verkrijgbaar. Zelfs niet bij National geografic zelf. Tips ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm misschien dat je die vraag ergens op een forum moet stellen, want heb voor je gekeken en heb echt geen mogelijkheid gevonden tot het kopen van de dvd of zoals je al aangaf via national geographic. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag :) Anders zou ik graag de punten wel krijgen voor het vinden van de film, is goed voor mn puntenniveau (a)