Wie kent er meer films in het genre 'snatch lock stock and 2 smoking barrels) en hoe heet dat genre?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (8)

Humor

ken je de tv serie the office al? (wel de engelse versie)
en andere engelse humor als little brittain. maar daar zit dan minder actie in.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ken er wel een paar, het genre is trouwens style films
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pulp fiction, fight club, layer cake ........ de films die jij aangeeft hebben net zoveel te maken als poep met kaas, allebei te eten maar totaal verschillende smaak.
Alle films met Vinnie Jones.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The big lebowsky is een leuke film. Betwijfel alleen of ik de spelling correct heb.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
BOONDOCK SAINTS boondock. Super gave film.
Past presies in dat rijtje.
RocknRolla is ook vet. Ook van de producer van snatch.
http://nl.wikipedia.org/wiki/RocknRolla

Het zijn eigenlijk een soort cult films. Humor-triller/actie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Guy Ritchie films, zoals RocknRolla en Revolver bijvoorbeeld. (Ook regisseur van Snatch)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel films met Jason Statham, bijvoorbeeld 'Crank'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Circus is zo'n film. Heb er laatst ook nog 1 gekocht die er erg op leek, weet even de naam niet.