weet iemand hoe deze film heet?

ik weet het niet zeker maar ik dacht dat de hoofdrol voor jim carrey was.

het ging over een man die een tumor in zijn hoofd had , welke door uitgroeiingen hiervan, hij steeds slimmer werd.

hij maakte uitvindingen, hielp mensen, ging aan het eind van de film toch dood.

wiki was geen hulp....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zou Phenomenon (1996) kunnen zijn, met John Travolta.

Toegevoegd na 15 minuten:
Travolta speelt de monteur George Malley wiens leven totaal verandert op zijn zevenendertigste verjaardag. Ineens beschikt hij over magische krachten en werkt zijn brein sneller dan een computer. Zijn omgeving keert zich van hem af behalve zijn liefde Sedgwick, alleenstaand moeder met twee kinderen. Het 'fenomeen' krijgt de wetenschap en de FBI achter zich aan totdat de artsen een dodelijke tumor in zijn hoofd ontdekken.
Amadea
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Inderdaad! Dat is hem, heb ik ook gezien.