Wie weet welke film dit is? Het gaat over een jongen die er in zijn puberteit achter komt dat hij niet heet zoals zijn ouders hem genoemd hebben?

Het zou kunnen dat Robin Williams een (hoofd-)rol speelt, maar dat weet ik niet zeker.

Toegevoegd na 20 uur:
Ik heb erover gehoord van een vriend. Hij wist er ook niet meer van maar hij beschreef het als een komedie.
Net als iemand die er in zijn puberteit achter komt dat hij in een verkeerd lichaam zit, komt deze hoofdpersoon er achter dat hij de verkeerde naam heeft...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

bedoel je misschien august rush?

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.moviemeter.nl/film/35822
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lepel misschien??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hij met een armbandje erachter komt dat hij anders heet, polle volgensmij