ik zoek een film maar weet de naam niet meer

het gaat over een ''spookhuis'' waarin volgnes mij een gezin komt en die maken dan allemaal gekke dingen mee in dat huis er zit ook een bediende in met een heel klein raar handje (deze man zit ook in scarie movie 2) weet niet of het dezelfde acteur is maarhij lijkt er op. ook zitten er 2 of meer reuze babys in deze film die heel vies zijn en zitten op een vuilnisbelt .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die ken ik, maar ik weet de naam niet. Die heb ik ook vaak in me hoofd, maar weet dan nooit de naam. Er is zo een baas, oude meneer en zijn neus is nep. Die 2 sumobabies die spelen alleen maar op zo een sloperij. Leuk film.

Antwoorden (4)

deze misschien? ik kan die babies niet plaatsen maar moest meteen aan deze denken.
12 jaar geleden
Was dat niet The haunted mansion
http://www.moviemeter.nl/film/6458

Toegevoegd na 15 uur:
Hm ff gezocht en die man met dat handje Chris Elliott ( echte naam) speelt niet mee in deze film.
Maar wel in Scary movie 4 en volgens mij speelt daar ook t verhaal af in een spookhuis ,mogelijk dat je deze bedoeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij Scary Movie 2 hierin komt een butler voor met een vergroeide hand.
Deze film is een parodie op o.a The Haunting

Toegevoegd na 6 minuten:
In de Haunting komt deze acteur als ik het mij goed herinner niet voor. Volgens mij zit je zelf al goed en bedoel je ook Scary Movie 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het "THE Haunting".