Hoe heet deze film?

Ik kan me heeeel vaag herinneren dat ik er een klein stukje van heb gezien. Ik kan me weinig herinneren, enige is dat ik hem per se wil zien (als ik iets in mijn hoofd heb).

De enige beelden die ik nog voor me zie:
- Allemaal donkere kinderen (jongeren?) stonden of zaten bij elkaar.
- Een paar blanke mannen 'selecteerde' de kinderen en kinderen die niet 'te' donker waren stond een ander lot te waren.
- Die blanke mannen deden in eerste instantie redelijk vriendelijk (nep) tegen die desbetreffende kinderen.
- Een kinderen (ik meen een tienermeisje) probeerde te ontsnappen. Een man nam haar mee naar een hokje en af haar slaag. (en je zag op een gegeven moment dat hokje van buitenaf en hoorde haar schreeuwen).

Wie o wie weet hoe deze film heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik denk dus niet honderden jaren geleden. Ik denk sowieso niet voor 1900! Sterker nog, ik denk wat later... maar, dat is een gevoel.
Maar ik denk dat het zich wel in Amerika afspeelde (dat weet ik wel zeker)

Het beste antwoord

Het doe mij een beetje denken aan Slumdog Millionair.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook gezien (super mooie film), maar nee... die film leek er niet eens op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar toch is het geen Slumdog...
Niemand die het weet.
Misschien heb ik wel gedroomd ofzo?

Andere antwoorden (1)

Het doet mij ook denken aan Slumdog Millionaire..