Ik zoek een film uit de jaren 80. Een vrouw,lang zwart haar,wordt beschuldigd van diefstal van een diamant,verhaal speelt zich vooral af in gevangenis

Wie kan mij helpen deze film te vinden? Ik zoek hem reeds meer dan 20 jaar. Ik vermoed dat hij in de jaren 80 op tv kwam. De film speelt zich hoofdzakelijk in de gevangenis af. Ik geloof dat het om een gestolen diamant ging. Ik herinner me wel dat de actrice een mooie vrouw was met lange zwarte haren. Ik weet totaal niet meer welke actrice het was. Ik was te jong om me het me te herinneren maar de film is me wel met flarden bijgebleven.
WIE KAN MIJ HELPEN??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
fremar
12 jaar geleden
kijk hier even of je niets vind: http://www.moviemeter.nl/list/topmisc/

Antwoorden (1)

Een aantal dingen komen overeen met Wedlock