Die plek heet in de film Whitecap Bay, in het echt zal het een filmstudio in London of op Hawaii zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat soort films maar ook lord of THE ring worden meestal geschoten in new Zeeland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de site die ik als bron heb opgegeven verwijst het zoals al eerder genoemd naar whitecap bay, een baai van een eiland waarvan geen naam bekend is/ werd gemaakt.