ben op zoek naar de titel van een film ? over roddelen en de gevolgen daarvan.

ik heb hem nog nooit gezien maar weet ongeveer de inhoud
er wordt" als wijze van experiment" op een universiteit en gerucht verspreid en dat loopt verschrikkelijk uit de hand ik meende dat het eindige met een moord in elk geval met iets heel erg.
(het is niet de film the wave)

12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dat moet de film Gossip(2000)zijn!

De titel zegt het al hè?(Gossip=roddel)
Ik heb hem zelf ook gezien.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
ik denk het ook, raar ik zocht me te pletter maar kreeg allen gossip girl enzo ?
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op IMDB kan je hem vinden als je Gossip intypt.
Ik wist meteen dat het deze film was de beschrijving klopt:het is een experiment op een universiteit en er vallen doden.Best goeie film!;-)
capthavoc
12 jaar geleden
thnx
capthavoc
12 jaar geleden
gewoon goed antwoord ;)