Klopt het dat The Tree of Life niet in Eindhoven te zien is?

Ik zoek me rot maar vind niks. De dichtstbijzijnde bioscoop waar de film draait lijkt Cinecitta in Tilburg te zijn. Of zoek ik niet goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het klopt inderdaad. De film draait niet in Eindhoven. Er zijn maar 15 zalen waar de film draait. Soms besluit men om de film alsnog in andere zalen te vertonen, als hij goed bezocht word.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je.
Wel een beetje vreemd dat de film in 15 zalen draait maar niet in de vijfde stad van het land. Dan trekken wij deze week maar eens naar Tilburg!

Andere antwoorden (1)

Dat klopt inderdaad,blijkbaar verwacht men (te) weinig animo. Soms komt men daar nog op terug en wordt deze film toch nog vertoond. U kunt trouwens op Twitter de tweets volgen ,zodat U mogelijk nog beter geïnformeerd blijft over de film is Eindhoven,Best en Helmond.

http://www.biosehv.nl/

Groet:Zoekertje