Wat zijn geschikte films voor een 7-jarig meisje?

Mijn zusje blijft slapen, welke films kan ik kopen voor haar die geschikt zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Ik zou wat disney-prinsessen films uitkiezen!
Toen ik 7 was, was ik bijvoorbeeld helemaal verliefd op John Smith van Pocahontas!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

The chronicles of Narnia.

Toegevoegd na 9 minuten:
Een film met een lach, en hier en daar een traan.
Mijn dochtertje van toen 5 had best wel huil momentjes maar heb zelden een kind zo geboeid naar een film zien kijken

Leuk voor jong, en oud (papa keek ook mee)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige zevenjarigen vinden 6+ films toch te eng. Barbiefilms zijn erg populair en een echte aanrader.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Goonies was destijds echt een hit bij ons op kinderfeestjes. (en is nog steeds erg leuk).

Ander spul:
Disney-films, zowel tekenfilms als de speelfilms (hoewel Pirates of the Carribean misschien niet helemaal een goed idee is).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
POTC voor 7 jarige?
Dat kind slaapt niet meer.
Zeker de laatste film, Ariel de zeemeermin krijgt dan toch een andere point of view
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zeg ik toch, zie laatste zin tussen haakjes.
met een disneyfilm zit je meestal wel goed.maar ga je een film huren? laat haar dan een leuke film uitkiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bolt! Super leuke Disney film met een hilarische hamster
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa, thnx!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, Bolt is superleuk. Die moet ik ook maar weer eens gaan kijken.
mn nichtjes vinden heksje lilly helemaal te gek haha en barbie en misschien is rio ook wel wat ? die nieuwe film? weet niet of die al op dvd is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
k3 films vast ook heel leuk denk ik worden ze wel erg zangerig van vrees ik
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha jeppp k3 vind ze idd heel leuk
Babe
Al een wat oudere film maar echt een klassieker. Over een biggetje dat op de boerderij waar hij terecht is gekomen ontdekt dat varkens alleen gehouden worden om op te eten.
Is geen animatie, maar met echte dieren, soms supergrappig en soms ook heel ontroerend.

Charlotte's web
Ook over zo'n schattig sprekend biggetje. Minder grappig, maar wel ontroerend.
Vorige jaar keken we met 3 generaties, mijn vader van 80, mijn nichtje van toen 7 en ik. We moesten alledrie een beetje huilen toen de spin doodging.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja babe, dat ik daar niet aan heb gedacht! Die was vroeger zoooo leuk!!!
Pocahontas, Lion King, Belle en het beest.
Alle getekende disney films in de '90
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
disney films, of je moet gewoon naar de videotheek gaan en leuke film die 6+ is uitzoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze Disney films vinden meisjes vaak heel leuk als je niet kan kiezen; Sneeuwwitje, Doornroosje, Lady en de Vagebond, Assepoester.
Ook leuk is, en wel wat ouder maar dat zijn bovenstaande films ook zijn; Stuart Little (over een muisje dat geadopteerd wordt), Heidi, Annie (musical/film) even als Mary Poppins.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The lion king,K3 films ,Assepoester,Barbie Megamind,Shrek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan barbie films kijken of walt disney films zijn heel leuk bijv.belle en het beest enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Garfield, hebben we hier al 10 keer gekeken (wel Nederlands gesproken!)
Minoes
Wickie de Viking
En absolute topper: FOEKSIA DE MINIHEKS!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwelgje met Olivier Bommel
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is leuk ja + 1