L'ambada pour l'enfer film????

Ik ben nu het boek l'ambada pour l'enfer aan het lezen over een jongetje in bidonville! Maar nou denk ik elke keer dat ik er een film van heb gezien die pasgeleden of tv was! Hierin was een jongetje die een meisje leuk vond ( die later prostitue werd) en een ander bendelid vond dit meisje ook leuk! Ook zie je in die film dat ze met zijn 2e op een scooter zitten en een auto beroven! Verder vind die het meisje later op het strand die inmiddels prostitue is! Ook herriner ik me vaag iets van een niet biologische moeder ofzo en een schietpartij als ze liggen te slapen op een plein! De film speelt zich volgens mij af in Brazillie! Wie kan mij de naam van die film geven???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Ik moet denken aan "City of God" (Cidade de Deus) uit 2002. Het komt niet helemaal overeen met je verhaal en is geen verfilming van het boek van Hector Hugo, maar er zitten wel een aantal dezelfde elementen in.