Wie weet de naam van deze film? ZIE BESCHRIJVING

Het gaat over een soort bordspel. En alles wat ze spelen word werkelijkheid. Er spelen volgens mij 2 kinderen en 1 man in. ik herinner me heel vaag een leeuw.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je hebt het waarschijnlijk over de film jumanji.
een meisje en een jongen vinden een bord spel en beginnen er samen aan. de jongen word in het bord gezogen en het meisje vlugt nadat ze is aangevallen door vleermuizen. zoveel jaar later ( ik dacht 25) komen een broer, zus en hun tante in het huis van de jongen wonen die in het bord was gezogen en vinden het bord. zodra de jongen een bepaald aantal ogen gooit word de jongen, die nu een man van de jungle is, bevrijd uit het bord en samen met het meisje dat gevlugt was voor de vleermuizen spelen ze het spel verder. tijdens het spel komen ze voor krokodillen, spinnen, regenstormen, een leeuw, en een jager (die de man al achterna zit sinds hij in het bord zat) en uit eindelijk wint hij het spel en alle figuren uit het bord worden er weer in terug gezogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jumanji (1995)

Met robin williams
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yep, dat was 'm.
Kimath
12 jaar geleden
Blijft een super film :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die blijft leuk he ;) Net als Robin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dies leuk, met die achterlijke generaal xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja.
deze film die ik ken die lijkt erop het gaat ook over een man en 2kinderen een jongen en een meisje hij vertelt hun verhalen voor het slapen gaan en alles wordt werkelijkheid mischien had je het mis over die bordspel maar die film waar ik het over heb heet Bedtime Stories
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zathura? Ik weet niet meer info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is ook een film over een bordspel, alleen hier belanden ze in de ruimte. (overigens geen min van mij hoor)
Featherlight sloeg de spijker op z'n kop
Bronnen: