In welke land is de film Lord of the rings trilogy opgenomen?

Ik vond de landschappen altijd erg mooi in welke landen waren dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

In Nieuw-Zeeland; zie deze link:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Lord_of_the_Rings:_The_Fellowship_of_the_Ring#Filmlocaties
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nieuw-Zeeland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep, inderdaad! +
Midden-aarde. :) Maar voor het juiste antwoord ^kijk daar^

Je kan hele tours doen om de exacte locaties te zien. Moet je natuurlijk wel eerst een vliegticket kunnen bekostigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuw zeeland toch?