hoe kun op internet een film terug zien op en ook nog met Nederlandse ondertiteling hij moet wel gratis

de film is the princess diaries 2 die ik graag wil zien
ps. op youtube is hij in het engels

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk niet dat die gestreamd wordt, en al helemaal niet in het Nederlands. Downloaden is dan dus je enige optie en dat kan vast via torrents of usenet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk altijd films op www.ond-films.com
Dit is een nederlandse site met echt heel veel films en allemaal nederlandse ondertiteling. of the princess diaries 2 er al op staat weet ik nog niet, moet je even kijken. anders moet je wachten / verzoek sturen op hyves naar ond-films / downloaden. ze hebben wel echt een groot aanbod aan films. klein nadeeltje vind ik zelf dat je na een uur kijken, 30 of 60 minuten moet wachten, maarja dit heb ik er voor over!

Toegevoegd na 1 minuut:
Helaas, net even gecheckt en princess diaries staat er nog niet op. je kan naar de site gaan en dan helemaal bovenaan op hyven klikken en dan kan je wel even krabbelen, anders moet je toch echt een andere manier zien te vinden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
downloaden via piratebay of btjunkie. Meestal zit er dan ondertiteling bij, moet je wel even goed kijken bij de beschrijvingen.
kijk ze :)

Toegevoegd na 45 seconden:
http://btjunkie.org/torrent/The-Princess-Diaries-2001-DVDr-nlsubs-2Lions-Team/43583f38b5eac9790bd3c1a1c923164928ed3c4361fd

hier is ie, met NL ondertiteling :)