Bestaat er een neutrale film over 9/11?

Met neutrale bedoel ik dat de regering niet de schuld krijgt van 9/11 oa omdat ze explosieven zouden kunnen geplaatst hebben.
Want ik vind alleen maar erg bevooroordeelde films.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Naar mijn idee kiezen filmmakers altijd partij. Niemand weet namelijk hoe het exact gegaan is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En die zou je ook alleen maar blijven vinden, de hele aanslag op 11-9 heeft Amerika zelf en de wereld verdeelt. Er zijn vele vragen die nooit beantwoord zullen worden. Op het moment dat je een kritische vraagt stelt en je wil die uitzoeken, sta je automatisch in het ene kamp dat tegen de VS is. Docu's op Discovery channel zijn meestal iets minder gekleurd omdat ze vaak beiden kampen aan het woord laten. De hele aanslag op 11-9 blijft een mysterieuze zaak die vermoedelijk onze generatie nooit zal gaan doorgronden, maar de volgende generatie zal wel met antwoorden gaan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeilijk te vinden... na enig uitpluiswerk, kwam ik ook tot de conclusie, dat er weinig over te vinden is.

Het enige wat je zou kunnen vinden, is nieuwsberichten of reports van bijvoorbeeld CNN. Op deze berichten wordt wel "serieus" aandacht gegeven aan de ramp, als ware het een echte.

Op de sites die ik bijvoeg, kun je nog wel "gewone" docu's of korte reportages vinden. Het is alleen even zoeken.

http://www.youtube.com/watch?v=M-B6c6xxXug

http://www.imdb.com/title/tt0312318/

http://lvb.net/item/3398
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9/11 gideon & Jules ofzo iets. Gaat niet over wie het heeft gedaan maar het gaat over de brandweer hele goede film.