Zijn er films die ongeveer hetzelfde verhaal hebben dan de nederlandse film 'terug naar de kust'(2009)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ha, die Powerpop4;

Omdat het hier een boekverfilming betreft zul je weinig films vinden die heel dicht in de buurt van dit verhaal komen. Tenzij er iemand een script heeft gemaakt dat puur plagiaat is natuurlijk. Wel zijn er genoeg films te vinden die een soortgelijk thema behandelen maar het hangt er vanaf wat jij onder 'ongeveer' verstaat.