wat is ''imax 3d''?

zag het in een film trailer op tv, van thor, maar wat is het nou eigelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

IMAX is een filmformaat dat is ontworpen door de IMAX Corporation en een grotere schermcapaciteit heeft waardoor het films van een grotere omvang en resolutie kan weergeven dan normale filmschermen. Een standaard IMAX-scherm is 22 meter breed en 16 meter hoog, maar kan ook groter zijn. Films worden getoond met een 70 mm film.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Imax is dat het beeld groter is en harder geluid. 3D is dat het drie dimensies heeft: diepte en nog 2 anderen. Sorry, ik zou de laatste twee echt niet weten