dezelfde persoon?

in de film "nighthawks" met sylvester stallone en ruther houer, ziet het personage van ruther er helemaal anders uit,in het begin van de film, na zijn gezicht te laten bewerken in de film zie je dan ruther zoals we hem kennen maar is het eerste personage ook ruther?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ruther houer = Rutger Hauer

Het beste antwoord

Ja dat is absoluut gewoon Rutger Hauer. In het begin heeft hij een baardje maar het is hem echt.