Hoe heet deze film?

Was een film echt 10 jaar terug op tv ofzo geweest, ging over een jongeman die rond de oorlog een schotwond kreeg in zijn hoofd en opgegeven is maar uiteindelijk door een soort van chip en hulp weer leert lopen na een tijd in een rolstoel en blijft leven uiteindelijk, zo ken ik hem herinneren.. al heeeel lang op zoek naar de titel enz.. hoop dat iemand kan helpen!

Toegevoegd na 10 uur:
nee ik heb echt geen idee wat voor oorlog,, born on the 6th of july is dat ook de titel van de film?? had gegoogled maar kon hem niet vinden.. groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Weet je nog in welke oorlog dit zich afspeelde? Ik ken een boek met eenzelfde verhaal dat verfilmd is nl: bornt on the 6th of july, speeld zich af in en na de vietnam oorlog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doel je misschien op Born on the 4th of Juli met Tom Cruise in de hoofdrol die gewond terugkeerd uit de Vietnamoorlog en in een rolstoel beland
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd als ik google wat ik zoek kom ik uit op die film! lijkt dus erg er op maar is hem niet.. toch bedankt..