ik zoek een film van vroeger en het ging om een gezin en een jongen met speelgoed en hij gebruikte het om de boeven in het huis te verslaan

ik weet het niet precies maar probeer het toch goed uit te leggen.
het gaat om een jongen die gebruikt zijn speelgoed om kidnappers of boeven te verslaan, het gaat erom dat mensen een gezin gijzelen en dat de leider zeg maar een kinderoppas vermoord. en die jongen gaat proberen om ze te verslaan, er is een scene waar die jongen een waterpistool vult met benzine en later op een slechterik schiet die aan het roken is en vat dan in vlammen, en verder weet ik helaas niet meer hoe het verder loop. het gaat in ieder geval om een jongen en gezin en slechteriken.

Alvast bedankt ik hoop dat ik gauw de film weet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

home alone misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is Home Alone 1 t/m 397 (of zo) :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Home Alone word niemand vermoord !
Klinkt bekend maar ik kan er niet opkomen.
Volgens mij werd er ook iemand in een zwembad vermoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, google op "home alone thriller ripoff" laat weinig relevants zien... ;)
Het lijkt op home alone maar daarin wordt volgens mij niemand vermoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk is het home alone, maar het vermoord gedeelde klopt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dont tell mom the babysitter is dead?