Die zin kon alleen maar met heel veel moeite door digitale processing hoorbaar worden gemaakt. Ik vertel hem met opziet niet, hier komt ie:
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom een min?????? + van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de min niet gegeven, maar ik neem aan dat hij is omdat het antwoord niet bevredigend is.
'ik vertel het met opzet niet, hier komt ie'. Ik weet niet of dat is wat er in de film gezegd werd, maar als dat niet gezegd werd, dan snap ik je + niet, want dan is t toch geen antwoord op de vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sjongejonge dat is wel echt spijkers op laag water zoeken zeg, het filmpje geeft het antwoord en het filmpje is geplaatst door escape --> escape geeft het antwoord. + dus!