Ik heb laatst de film "Spaceballs" gezien en die vond ik echt heel leuk, weet iemand nog films die hierop lijken?

Een beetje op zon zelfde manier andere films belachelijk maken dus...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spaceballs II: The Search for More Money.

Het beste antwoord

Ik raad jou aan om ook andere films van de regisseur van Spaceballs, Mel Brooks, te kijken. Zoals:
- History of the World Part 1
- Blazing Saddles
- Robin Hood: Men in Tights

Films van David Zucker:
- Naked Gun trilogie
- Airplane!

- Austin Powers trilogie
-Mars Attacks!

Zover ik weet is er geen 'spoof'-film die meer op Spaceballs (dus science fiction-georienteerd) lijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor Robin Hood, Men in Thights!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, zal er eens naar kijken :D

Andere antwoorden (2)

scary movie, superhero movie, date movie env.
ze zijn idd geweldig ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meet the Spartans en Disaster Movie, echt heeeeel flauw (maar wel grappig)!