star wars, de klasiekers dan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (41)

The man from earth
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
deepthroat
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Acht mm film.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de film van ome willen

tja erg afhankelijk van wie je bent natuurlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Simpsons The Movie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The Shawshank Redemption Prachte film en Nr 1 op imdb, absoluut mijn lievelingsfilm.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
George uit de Jungle
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The persuit of happ[i]ness
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens "kenners", Citizen Kane, van Orson Wells.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lock, stock & two smoking barrels
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The usual suspect
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
godfather part 1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al tien jaar staat CITIZEN KANE, het levenvan de mediamagnaat Hearst met Orson Welles in de hoofdrol op de eerste plaats van de cinefielen. Zonder discussie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
After life van Japanse regisseur Kore-eda Hirokazu!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ratatouille!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
the Usual Suspects
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beste film allertijden is in mijn opinie: The Hunt for Red October, with Sean Connery.

perfect.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pokémon- The revenge of Team Rocket.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
smaken verschillen maar hier een paar tips:
The Godfather trilogy
The shawshank Redemption
Once upon A time in The West
A Fistfull Of Dollars
For A Few Dollars More
The Good The Bad and The Ugly
Once Upon a Time in America
Sleepers
Casablanca
American Beauty
American History X
Grand Torino
2001: A Space Odessy
en nog vele meer
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The Boy in the Striped Pyamas.

In de film wordt een beeld geschetst van een familie waarin de vader een SS-officier is.
Hij wordt de baas van een concentratiekamp en woont er vlak bij.

Het verhaal blijft erg goed hangen, het is een indringend verhaal en de filmmaker heeft het voor elkaar gekregen dat de dramatische lijn uit het boek niet verloren gaat.

Zodoende kan dit niet anders dan de beste film zijn, maar het is maar net aan de hand van welke parameters je meet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zwartboek - Blackbook
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad The Usual Suspects, anders The Prestige.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Finding Nemo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over de beste film die ik gezien heb zijn er velen die aan mijn criteria voor beste film in aanmerking zouden komen, echter wordt er om één beste film gevraagd en als ik dan moet kiezen _moeilijk hoor_ dan zeg ik op dit moment ''La Vita e Bella" _het leven is mooi_

Heb deze film diverse malen gezien en ik zou dit schitterende en grandioze verhaal, over de kracht van wederzijdse liefde tussen drie mensen in een wereld vol waanzin aan iedereen aan willen raden die deze film _nog_ niet gezien hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
As it is in heaven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
white mountain fzo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens de meeste lijsten (van kenners maar ook publieks lijsten) is dat al vele jaren "Citizen kane". De nummer 2 is meer variabel...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Carlito's way :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The Green Mile
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Casablanca
of The Searchers met John Wayne
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
SCARFACE Al pacino duidelijk de beste film allertijden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sin City
Ik vind erg veel films erg goed maar Sin City is erg apart. Ik kijk erg uit naar deel 2!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De hele Godfather reeks, maar met name deel 1, wat de doorbraak betekende voor James Caan, Robert Duvall en de destijds onbekende Al Pacino.

Zie bron:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ocean's eleven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Il postino
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Murphy's War (1971) met Peter o'Toole
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Slumdog Millionaire!

Ik heb nog wel meer die ik de beste films vind zoals Blood Diamond of Into the Wild, maar bij Slumdog zat ik echt de hele film aan de buis gekluisterd en was geboeid van begin tot het eind, terwijl ik bij andere films altijd onrustig word van het zitten of m'n gedachten dwalen af.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind zoveel films leuk ik kijk er elke dag 1 á 2. Actie en Thriller vind ik wel leuk. Maar een romantische komedies zijn ook wel grappig.