Film over een levende stalen knikker

Ik weet dat hij kon bewegen.. en dat hij electriciteit nodig had.
Ik denk uit de ruimte?
En volgens mij had hij op het laatst ook heel veel vriendjes!

Toegevoegd na 1 week:
Hij was klein, zilveren kleur, en de film moet zeker 30 jaar oud zijn ofzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Weet je zeker dat het over een knikker ging? Was het niet de film WALL-E dat gaat niet over een knikker. Dit gaat over een robot. Misschien kan je wat meer info over de film geven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wall-E ziet er niet uit als een knikker ;-)))
nee, hij was veel kleiner, rond, zilver, en de film is veeeeel ouder!