Ondertitelingen (.srt) permanent in film (.avi) zetten?

Hallo,

Ik heb zonet een film gedownload en ook de ondertitelingen van gevonden, ik weet dat ik deze me VLC player en van die dingen, deze film met ondertitelingen op de pc kan zetten en ook hoe ik ze op een disc moet zetten maar weet er iemand misschien een programma, zodat ik de ondertitelingen erbij kan 'branden' en zo de film dus op mijn iPad en iPhone kan zetten?

Bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

HandBrake is er speciaal om films te converteren naar het iPad, iPod en iPhone formaat en daarbij kun je ook de ondertitels toevoegen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel, ik heb het net al gedaan met een film en het werkt perfect. Bedankt!!

Andere antwoorden (3)

Om een srt bestand onder een film te zetten moet je het converteren naar een nieuw bestand.. ik gebruikte hier vroeger altijd convertXtodvd voor, is wel software die je moet kopen maar misschien ook op andere manieren verkrijgbaar. Geloof dat er trouwens ook bij Nero een manieri s om te converteren, het duurt alleen wel even
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met virtual dub

Zie de link
http://www.dvdhulp.net/handleiding.php?id=33
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met het handige progamma Convertxtodvd,waarbij je de ondertiteling ook naar eigen wens kan instellen ( lettergrootte etc)

Overigens als je deze progamma wil downloaden ( gratis) zou ik dat bij isohunt doen,de free trials brandden een watermerk in je film