waar koop ik tweedehands dvd's online in een webshop of zo ?Niet van marktplaats, dat vind ik niks....

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Ik wil nog wel eens leuke dingen (niet alleen DVD's) tegenkomen via het V&A onderdeel op het forum van www.fok.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien is onderstaande link interessant

Succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb een aantal liks voor je geselcteerd.
Het eerste linkje zijn wel nieuwe dvd's, maar zijn stukken goedkoper als in de winkel.

Het tweede linkje is van tweedehands.net. Je komt gelijk bij de dvd sectie terecht.

Het derde linkje is van tweedehandsdvd.nl en is een erg gebruiksvriendelijke site, zeker als je moet zoeken naar die ene dvd die je graag wilt.

Het vierde linkje kan je ook goed terecht als je bijvoorbeeld in 1 keer meerdere dvd's wilt kopen. Je kan er ook terecht voor enkele dvd's en cd's.

Ik denk dat je op 1 van deze sites wel terecht kan voor je dvd's.

Gr. en succes.