Wat zijn Cyberpunk films?

Toegevoegd na 6 minuten:
Wat houdt cyberpunk in.

Ik heb gekeken op internet, maar ik snap er niks van.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is moeilijk om cyberpunk echt te beschrijven. Denk bijvoorbeeld aan de the matrix. Ook zie je in andere films veel roze kleurige haren, futuristiche outfits, etc. In tokyo is dit genre helemaal in. Dit zie je voornamelijk terug in Anime. Typische cyberpunk films zijn "Equilibrium" of "Aeon Flux", al zijn dit GEEN goede films. In de bron heb ik een website gevonden met een aardige collecte, als je interesse hebt.

Ook in het game wereldje zie je cyberpunk. Een school-voorbeeld is natuurlijk Deus Ex.

Het genre bestaat trouwens al zeer lang, al is de naam zelf wat jonger natuurlijk.

Hope this helps!