Welke films hebben grotendeels een metal of hardrock soundtrack?

Titels, niet genres

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen metal, wel rock, maar vooral GENIAAL :
The Pick of Destiny

Het beste antwoord

Natural Born Killers! Top cast top regiseur en dito soundtrack
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gekeken en agreed, geweldige soundtrack en film :) Thnx

Andere antwoorden (8)

Death race! Heerlijke soundtrack waar je je wel in kan vinden denk ik :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar gaat de film over zonder teveel te verklappen natuurlijk :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat over gevangenen die via een death race hun vrijheid weer terug winnen.. En die death race is dus een vet brute race tegen elkaar met veel traps.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slappe film, lekkere muziek
De Resident Evil films hebben ook een heerlijke ruige soundtrack (zijn 4 delen).
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ik heb ze allemaal gezien, wad inerdaad goed :3
Kimath
13 jaar geleden
Mooie film ja :D
Ik weet er nog wel meer, maar die komen denk ik morgen, als ik wakkerder ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hehehe xD
orgasmo.
wel een beetje grappige fim de sound track is onvervalste jaren 80 hard rock.een goed nummer al zeg ik het zelf terwijl ik niet zo'n hard rock fan ben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lost Highway - David Lynch
Soundtracks Rammstein: Heirate mich en Rammstein

Toegevoegd na 1 dag:
Threat (2006 Matt Pizzolo) Cult Film - soundtrack Atari Teenage Riot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Dawn of the dead (down with the sickness - disturbed)

- The wrestler (Accept - Balls to the Wall, Quiet Riot - Metal Health, Guns-N-Roses - Sweet Child of Mine, and Ratt Round and Round).

- A nightmare on elmstreet ( Dokken - dream warriors)

- Final Destination 1 ('Into the Void' - Nine Inch Nails)

- Mission impossible 2 (Take a look around - Limp Bizkit)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het soundtrack album van Godzilla bevat ook veel hele vette rocknummers:
"Come with Me" - Puff Daddy featuring Jimmy Page
"Deeper Underground" - Jamiroquai
"No Shelter" - Rage Against the Machine
"Air" - Ben Folds Five
"A320" - Foo Fighters
"Brain Stew" (The Godzilla Remix) - Green Day
"Untitled" - Silverchair
"Out There" - Fuzzbubble
Flash Gordon (gehele soundtrack van Queen)
Heavy Metal
Heavy Metal 2000
The Matrix
Mad Max (en vervolgen)
xXx
This is Spinal Tap
Easy Rider
The last Waltz
Waynes World (en 2)
Woodstock
Singles
Shaft
Repo Man
Rock N'Roll High School
Natural Born Killers
The Wall
Purple Rain
American Graffiti
Days of Thunder
Iron Eagle (en 2)
Jumpin' Jack Flash
leathal Weapon
Live & Let Die
Return of the Living Dead
Rocky (en vervolgen)
The Rocky Horror Picture Show
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Mooie lijst, maar the Rocky Horror Picture Show is een musical film. Zit niet veel hard rock en metal in :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd; ik heb eenvoudig een lijst gemaakt van films waarvan ik me meen te herinneren dat er ook rock in voor kwam. Ik ga niet garanderen dat die helemaal klopt (en al veel minder dat ze allemaal even geweldig veel kijkplezier opleveren) maar ik denk wel dat ik er niet ver naast zit. Ik heb er vast ook heel wat gemist (verschillende titels ook die ik me niet meer kon herinneren waarvan ik wel zeker weet dat er veel rock/metal in zit... irritant).
Er zit ook nogal wat verschil tussen rock en rock... Rammstein in xXx is een heel andere soort muziek dan Sgt. Pepper van de Beatles.
En dan zijn er ook nog de Elvis films (vol met Rock 'n Roll) die ook weer anders zijn. Ik had ook overwogen om Fame en Footloose er tussen te zetten maar ik durf niet te zeggen of daar überhaupt rock in zit. Pop wel... tenminste... voor die tijd... Misschien de Blues Brothers nog als is dat Blues Rock. Als ik de vraag zo lees dan vermoed ik dat hij meer zoekt in de richting van Mad Max en xXx maar ik wilde een wat ruimere lijst bieden.
Spawn, meesterlijk vette soundtrack album
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenacious D- Pick of destiny