WaArom pretpark wel super 3D en bioscoop niet

Bijv in de efteling heb je de pandadroom dat is z'n super 3D waarbij alles op je af komt en je de appel kunt vangen(bij wijze van spreken) maar waarom is dan bijvoorbeeld avatar meer gericht op de diepte en komt het niet op je af?(niet zoveel als pandadroom)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat je een attractiepark af en toe bezoekt en dat zo'n film dan leuk is. Als je dat met elke film zou doen, dan is al snel het leuke ervan af. Zo van, daar komt een golf (zo nu worden we nat) en daar komt een storm (nu gaat het waaien). Af en toe is het leuk en apart, maar altijd is al snel voorspelbaar en oninteressant!

Toegevoegd na 5 minuten:
Voor de 3d films die jij bedoeld heb je twee projectoren nodig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de bioscoop gebruiken ze ook 2 of zelfs nog meer projectoren, dus laatste toevoeging is niet relevant. Als het voorspelbaar is betekent het dan dat je de hele film ook al kent? Waarom zou je het nog gaan kijken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nooit geweten 2 projectooren :D

Andere antwoorden (2)

in de bioscoop heeft men geen gebogen scherm wat juist de beleving meer intens maakt.