Wat is een goed onderwerp voor een film die kinderen van 12 a 13 kunnen maken?

het liefst over pesten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

maat,

je kunt ook een mooie film maken van fifa 11

dat lijk mijn ook wel ene leuk idee!

oke, ik wens je veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als onderwerp pesten?

of als je het specifieker zoekt, pesten door:
- obesitas
- ouders met werk dat laag aanzien heeft.
- buitenlande kinderen
- iemands uiterlijk
- iemand uitspraak

als je een film wil maken over kinderen die elkaar pesten zijn er genoeg opties ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een film over hoe je voor jezelf kunt opkomen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gevolgen van drugs en alchohol

Toegevoegd na 35 seconden:
en wat het met je leven doet en dat mensen je pushen om het te nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
armoe, en dus niet de nieuwste/duurste gadgets/kleding/noem maar op kunnen kopen terwijl "iedereen in de klas het wel heeft"...

Toegevoegd na 4 minuten:
drugs drank roken sex geloof... en voor alles wat je ook als onderwerp kiest, geldt: het leven van een 12/13-jarige gaat over "mezelf ontdekken door heel hard ergens bij te horen". W.b. mijn eerder genoemde 'armoe': een film die vertelt over 'tjonge wat erg dat papa geen werk heeft' slaat niet aan; een film over 'wat erg dat ik nu buiten de boot val, er niet bij hoor, uitgekotst word omdat ik geen coole dingen kan kopen DOORDAT papa geen werk heeft', wel. Snap je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gevolgen van pesten