dan begint de film week
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
donderdag gaan de filmrecercenten kijken, geven een goede recentie, en dan kan je in het weekend naar de film :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De filmrecensenten gaan al voor donderdag, de recensies staan immers donderdagochtend al in de krant :-)
Al heel lang begint de nieuwe film week op donderdag. Bioscopen wisselen dan van film en zetten weer nieuwe films in. Dat gebeurt dus alleen op donderdag
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gebeurt óók op woensdag, al is dit hoofdzakelijk bij de familie/kinderfilms, dit om de woensdagmiddag-matinee niet te missen ;-)
en zo vlak voor het weekend komt dat ook mooi uit voor de bioscoop. In het weekend zijn de meeste mensen vrij en gaan ze een bioscoopje pikken. Dat zorgt voor maximale winst.