IK snap de films van Twilight niet zo goed, waarom is het nou zo lastig dat Bella met Edward heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar moet je ook hlemaal niet naar kijken, joh!

Antwoorden (4)

Volgens mij is dat omdat Edward een vampier is en Bella niet. Edward moet nu de hele tijd op Bella letten, omdat al die 'slechte' vampieren Bella willen doden (ze ruiken dat Bella geen vampier is).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De drang naar bloed is bij Edward constant aanwezig. Hij houdt verschrikkelijk veel van Bella maar is ook continue bang dat hij haar in een zwak moment (als hij zich niet meer in de hand heeft) iets aan zal doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als Bella en Edward elkaar voor het eerst ontmoeten in het biologie lokaal, en zij langs een ventilator loopt, ruikt hij haar heel goed, je ziet dat hij moeite heeft met haar aanwezigheid, zoals hij al zegt, en zo werd de leeuw verliefd op het lam...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het een teenage angstfilm is voor emos, ohnee wat is mijn leven moeilijk en omdat ik in de war ben maak ik van alles een probleem zodat ik bij mn homofiele vampierenmattie kan zijn.
Dat is twilight samengevat