Dat zou wel kunnen, maar dan moet je wel super mega goed zijn in iets! Via youtube zou dat zomaar kunnen. Al hopen heel veel kinderen hier op....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je héél erg goed bent ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je best doet wel.
Kijk maar naar dit manneke....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij iets kan wat niemand anders kan zou dat kunnen, anders denk ik dat het moeilijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je dat graag?

Om beroemd te worden moet je iets kunnen wat heel veel andere mensen geweldig vinden. Eerst kun je dan thuis optreden. Later op school of in de stad of op Youtube. Of bij de lokale televisie of radio.

En dan kom je op de Nederlandse televisie en in de kranten. En dan zien steeds meer mensen je en kennen je naam. Totdat er iemand tussen zit die denkt: Hééé, dàt is een bijzonder meisje? Dat wil ik ook in Amerika laten zien op tv.

Zo gaat dat.

Maar dan zou je bijna geen tijd meer hebben voor je school en dat zou jammer zijn. Mischien later, als je wat ouder bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk! Kijk naar Obama, waar groeide die op (oké, niet in België:-))? Nu is hij héééél beroemd in Amerika.

Toegevoegd na 2 minuten:
Heeft hij wel even over gedaan natuurlijk.