Wat is de titel van deze franse film?

Wie gokt er mee, want écht veel weet ik er ook niet meer van...

Het is een film van ná 2000, en die keer dat ik hem heb gezien was 'ie op Film 1.2. Het doet ook een beetje 'filmhuis' aan, en het was zeker geen blockbuster.

Voor zover je nog van een verhaal kunt spreken;

Het ging over een moeder (of oma, of tante) die samen met een jonger meisje van rond de 16 of 18 in een luxe (vakantie) villa in zonnig frankrijk verbleven. Je zag wat palmbomen dus het zal in het zuiden zijn.

Bij de villa was een zwembad en daaromheen speelde een groot gedeelte van de film zich af.
Wat ik me nog herinner was dat de jongste van de twee dames zich erg rebellerend gedroeg tegenover de oudste en dat er behoorlijk wat erotiek in de film zat. Ook werd er veel gerookt in de film.

Een beetje jammer dat ik inhoudelijk niet zoveel meer van de film weet, en het zal ook wel niet zo'n bekende film zijn. Ik stel de vraag dan ook puur om het knagende gevoel weg te krijgen. Het wordt bijna een obsessie om te weten te komen wat de titel van deze film was...Het is bijna hetzelfde als met een liedje waar je niet op kunt komen.

Wie denkt er mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Swimming Pool?
http://www.moviemeter.nl/film/12323
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat klinkt als een standaard Franse film ! Ik ben niet bekend met Franse films, op de Louis de Funes en Irreversible na. En natuurlijk de Taxi films.

Misschien een idee om een oproep te plaatsen in een Frans ( film) forum?