Welke film is dit?

Een jaar of 10 geleden gezien in het filmhuis. De titel van de film was ongeveer "Gone in the wind...lalala". Het ging hoofdzakelijk over een piepklein (Mexicaans) dorpje waar de filmrollen van nieuwe films die de wereld over gaan als laatste terecht komen. Stukken film ontbraken, stukken zaten achterstevoren, etc. Het dorpje heeft een klein bioscoopje en het is een hele happening als de bewuste film vertoond gaat worden....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoogstwaarschijnlijk deze film. Niet in Mexico maar Buenos Aires

Toegevoegd na 1 minuut:
Door de Wind gejaagd
oftewel, Wind with the Gone
oftewel, El Viento sel llevo lo qué

Toegevoegd na 6 minuten:
buenos aires = argentinie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gone With The Wind/The House Next Door misschien?