Hoe heet deze film?

De film die ik zoek is denk ik van een jaar of 10 geleden, misschien meer.
De film speelt zich af met kerst, maar gaat verder niet over kerst.
Het begin speelt zich af in het verleden, in een Arabisch land. Een zwarte man steelt iets van een magiër, waarop die magiër hem tot geest tovert en in een fles of pot stopt.
Daarna speelt het zich af in de huidige tijd, waarschijnlijk in de Verenigde Staten. Iemand krijgt die fles of pot, laat 'm vallen en de geest komt eruit.
En daarna gaat het over hoe die man uit het verleden niks begrijpt van onze moderne tijd; er zitten scenes in waarin hij zijn haren wast in de wc, waarin de man op het politiebureau zit en de 'geest' de telefoon niet op neemt omdat hij harde muziek draait, en iets met dat hij heel enthousiast is over soft-ijs.

Heeft iemand een idee welke film dit is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, het lijkt op Catweazle van vroeger. Dat is hem niet hoor, maar ik denk een modernere variant.

Antwoorden (1)

Het zou 'Kazaam' kunnen zijn, maar zeker weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Nee, dat is iemand uit de tegenwoordige tijd die drie wensen voor een jongetje laat uitkomen.