Het ligt er een beetje aan wat je bedoelt met 'soortgelijke'.
Bedoel je daarmee dat niets is zoals het lijkt?

Ik kon dit vinden:
"Alfred Hitchcock Presents" (1986) titel van episode "Happy Birthday" (Season 1, Episode 18).

Daarnaast is Identity een goede film.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je bedoelt dat het verhaal door het plot een andere wending krijgt en je de film eigenlijk nog een keer wilt kijken (met andere ogen), dan past Sixth sense ook wel in dat rijtje....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bedoelt "welke film zal ik nog meer leuk vinden als ik The Game leuk vind", dan zijn dit aanbevelingen van IMDB:

The Conversation (1974)
The Matador (2005)
Twelve Monkeys (1995)
Pacific Heights (1990)
Minority Report (2002)
The Departed (2006)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
April Fool's Day

maar de film is niet zo sterk als the game,maar wel zelfde idee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het gaat om plotwendingen zou je eens kunnen kijken naar Wild Things. Zolang je in staat bent langs de soms wat gemaakte badpak-scènes heen te kijken gaat er best een intelligent plot achter schuil :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om verder te gaan op die plotwendingen zou je ook nog lucky number slevin met oa. Josh Hartnett, Lucy Liu, Bruce Willis en Morgan Freeman kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Memento past er ook wel tussen, het verhaal wordt achterstevoren verteld, is wel ff wennen, maar een heel intelligente film met een verrassend einde.