Ik zoek ook al heel lang om de film uit 1956 van het meisje met de zwavelstokjes ,vond het vroeger een ontroerende film,werd op tv gezien rond oudjaar

gewoon de film niet al dat andere maar echt die film het meisje wat zwavelstokjes moest verkopen en dat niet echt lukte en daarna zich zelf warm moest houden in de sneeuw met die zwavelstokjes om te kunnen overleven wat tot diep in de nacht ging maar helaas heeft zij het niet kunnen redden en is door de enorme sneeuw en kou dood gevroren vond dit als klein meisje heel erg aangrijpend en zou die film graag weer is willen zien en of ze het een keer op oudejaarsavond of rond kerst uit kunnen zenden zou ik echt geweldig vinden hopelijk is er iemand die mij heel blij kan maken met deze film

Groetjes Alie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad dat zou ik ook hebben gedaan maar die film gaat maar niet uit mijn hoofd ik blijf hem bewonderen en hoop dan ook dat er iemand is mss van een tv omroep die mij hier in kan helpen of iemand anders natuurlijk
En als ik hem ooit zal hebben zal ik het jou ook doorgeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeievraag!

Antwoorden (3)

Of het echt werkt heb ik niet uitgeprobeerd, maar als je de DivX Player wilt installeren, dan kan je hier de film bekijken: http://www.moviewatch.in/external.php?title=Het+meisje+met+de+zwavelstokjes&url=aHR0cDovL3d3dy5kaXZ4bW92aWVzaGFyZS5jb20vZmlsZS5waHA/ZmlsbT0yNzEzNzc=&domain=ZGl2eG1vdmllc2hhcmUuY29t&loggedin=0
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De film staat er helaas niet tussen maar ontzettend bedankt voor de snelle reactie
Misschien kun je ergens n de betere dvd shops die film nog vinden. Wel degelijk hebben een aantal tv stations ze op banden staan.
Met deze link: http://www.publiekeomroep.nl/contact
Kun je naar de publieke omroep mailen.
Op deze pagina kun je contact zoeken met sbs6 http://www.sbs.nl/contact
En op deze contact met rtl http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/corporate/contactenroute/
Zij kunnen je vast verder helpen. Met je zoektocht!
Heel erg veel succes!
Patrick
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Little Match Girl (1954) by Hans Christian Andersen gevonden op.www.dailymotion.com/video/x2o4qgv gr Berendina