Zijn er bekende tekenfilms/animatiefilms waarvan een deel 2 of 3 ook de moeite waard is?

Het hoeft niet per se een vervolg te zijn, films die oorspronkelijk al bedoeld waren als trilogie (en waarvan de tweede of derde dus ook een goede film is), zijn ook welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond sommige filmpjes daarvan (het bestaat uit allemaal verschillende korte films, met heel verschillende stijlen) inderdaad fantastisch, andere niet echt.
Maar zeker een aanrader.

Antwoorden (14)

Toy Story.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is Shrek, De prinses en de kikker, Planeet 51, ... enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kenichi het is een Japanse animatiefilm waar meerdere delen van te downloaden zijn en rustig er zit Engelse ondertiteling bij (als je goed Engels kan):P.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Lion King van Walt Disney!! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Rescuers :) Hoewel het inmiddels wel al een aantal jaartjes geleden is dat ik die heb gezien ^_^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naruto the movie 1,2,3 en naruto shippuden the movie ,1,2,3 en 4 en 5 moeten nog uitkomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Disney Princess Assepoester
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het vervolg van toy story is erg grappig.

Het vervolg van de kleine zeemeermin is ook heel mooi..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar aanraders, waarvan ik de vervolg film(s) zelf erg de moeite waard van vind:
- Toy Story
- Alvin and the Chipmunks
- Lion King
- Ice Age
- Shrek
- Peter Pan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het past niet echt in het rijtje fims maar ik noem ze toch de korte films van wallece&grummit met de speelfilm the curse of the where rabbit maar dat zijn niet echt films in delen Geproduceerd door de aardman studios ook de makers van the chickenrun
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pokémon!
Stiekem vind ik deel 2 en 3 echt heel gaaf. Vanaf daar vind ik het allemaal maar minder worden..
Misschien omdat ik vanaf toen ongeveer geen pokémon meer keek? haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
madagascar 2