Waar heeft de film Rob-B-Hood zijn titel aan te danken?

Hoe komt het dat Rob-B-Hood zo heet? Heeftdit iets te maken mer Robin Hood? En waarom is hij niet in Europa uitgebracht? Graag een bron erbij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bo Bui Gai Wak
Alternatieve titels:
Rob-B-Hood,
Project BB,
Robin-B-Hood

Op wiki staat het verhaal kort samengevat. Misschien kun je er iets uithalen wat met robin hood te maken zou kunnen hebben. Tevens staan er ontzettend veel externe links bij waar je het antwoord misschien zou kunnen vinden.

Toegevoegd op 02-06-2009 16:41:04
Rob-B-Hood Hong Kong (English title) / International (English title) / Italy
Asylliptoi apateones Greece
Bao bei ji hua Hong Kong (Mandarin title)
Dadilja u nevolji Croatia
Dos ladrones y medio Spain (DVD title)
Project BB Hong Kong (working title) (English title)
Rob-B-Hood - Das 30 Millionen Dollar Baby Germany (DVD title)
Robin-B-Hood USA (video title)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah in die zin :)
Ik kan je iig niet verder helpen.
Succes met je zoektocht :)
De B staat vermoedelijk voor Baby.

Toegevoegd op 04-06-2009 21:30:53
"Hong Kong's answer to Three Men and a Baby"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal, zal het B-Team op dezelfde avond op een andere locatie … H : Hood, het masker van een gemaskerde worstelaar. Hooker, een worstelaar …