help ik zoek een film. ik weet t echt niet meer hoe die heeet! en t is frustrend haha

IK ZOEK EEEN FILM!
echt al heeeeel lang , en ik kan er maar NIET uit komen, super vervelend ik denk er steeds aan ! het gaat over wezens / weerwolven? ik was ervan overtuigd dat het weerwolven waren maar ik heb zo zitten zoeken en ik kan er niks over vinden, dus zo overtuigd ben ik er niet meer van, het is nog niet zoon oude film maximaal 2 jaar dacht ik, en ik kan me een scene herinneren dat die weerwolven/rare wezens sturen een meisje naar buiten en die moet dan om HULP gaan roepen, zodat zij de andere mensen moet lokken, uiteindelijk komt niemand en volgens mij kunnen die weerwolven/rare wezens jou ook veranderen? in de film sneeuwt het . maar de hele film draait over een groepje mensen die verstopt zitten op zolder en die proberen te ontsnappen. degen die t weet is GEWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELDIG!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het doet me wel denken aan dit youtube filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ZInkc_YWpPg
Kijk vanaf 0:50 en 1:30
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat stukje van dat youtube filmpje lijkt het inderdaad op! ik weet ook nog dat ze uit een raam kijken vanaf zolder en dat ze alles dicht hadden geplakt en daar nog net een stukje naar buiten konden kijken , het is horror of thriller

Antwoorden (3)

Het lijkt op 30 days of night.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad!!! echt bedankt voor je antwoord! k heb 3 weken maar na zitten te denken en te zoeken, ik ben zo blij :) dankjewel!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan ;-) spannende film !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heh jammer dat je eerder was Bambina ;-)
Het zijn inderdaad geen weerwolven nee, in 30 days of night. Ik geloof dat het vampiers moet voorstellen.
Ik vind het meer mutanten. Vampiers verspillen geen druppel bloed. In die film spat het bloed alle kanten op. Hihi.
Hij is zeker super spannend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weerwolven? klinkt een beetje als twilight