Welke films gaan over het leven in India?

Ik ben op zoek naar Titels van films die over het leven in India gaan, dit kan zijn van documentaire tot een leuke lachfilm of Indiaanse soapseries.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (7)

Slumdog millionaire
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Water. Het leven van een weduwe.
13 jaar geleden
zoek op Bollywood en je krijgt heel veel resultaten. Zie onderstaande voor een mogelijk interessante site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* Gandhi
* A passage to India
* Le Corbusier in India(documentaire)
* Zoop in India (voor kinderen)
* Hair India ,Raffaele Brunetti & Marco Leopardo
* Story of India and it's wild nature (bol.com)
* The story of India (bol.com)
* Bombay (voorstelling van "Huis aan de Amstel)

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ja,als je op youtube "indian tv serials" intoetst dan komen er een hoop soaps tevoorschijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een echte aanrader : over een weesjongen die aan zijn lot is overgelaten.
'Salaam Bombay'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bride & prejudice
Een echte bollywood productie over een Indiaas meisje dat verliefd wordt op een buitenlander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanavond komt er een film op TV die over het leven in India gaat, het is wel een Amerikaanse film, maar speelt zich af in India. De film heet Outsourced en komt op nederland 2 om 0.50 uur.

Toegevoegd na 23 uur:
vanavond is dus al geweest, de film was 5 december op TV.