Vraag over het eind van de film "Life of David Gale"

Aan het eind van de film zet Dusty de koffer met geld en de kaart van Berlin voor de deur van Shanon (ex van David) Daarbij zet hij ook een plastic tas. Wat zit er in die tas. De nieuwe minnaar van Sharon haalt het uit de tas net voordat Shanon de koffer opendoet. WAT is dat ?

Toegevoegd na 5 uur:
inderdaad, ik had m ook al een aantal keer gezien en hij blijft geweldig. Ik vroeg me alleen al een hele tijd af waarom hij die trui terug zou willen geven aan zijn ex, maar bijvoorbeeld het "schaap" niet aan zijn zoontje maar aan Bitsy..Maar bedankt voor jullie antwoorden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Dat is de trui die David Gale een aantal keer aan heeft in de film
zo uit mijn hoofd is het een grijze Harvard trui

Toegevoegd na 2 uur:
Ik denk dat hij Cloud Dog aan Bitsey geeft omdat het zijn steun en toeverlaat is geweest in de tijden dat hij het moeilijk heeft (denk aan het stukje waar hij op de veranda van Constance zit met Cloud Dog nadat hij weer is gaan drinken)

De trui is denk ik bedoeld als aandenken aan David (correct me if I am wrong)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zekers te weten de trui van David
ik heb de film gister voor de 5e keer gezien en het blijft een fantastische film