Ik zoek de titel van een tekenfilm was eind jaren 80 op filmnet

ik weet er nog maar heel weinig van maar dit is wat ik mij herinner de film speelt in amerika het gaat over een jonge jongen die van huiswegloopt en in de drugs/muziek scene komt langzaam zie je hem ouder worden er zit ook veel muziek (een nummer van jimmy hendriks)in de fim soms dan worden de tekeningen psychedelies hij eindigd volgens mij met dat de hoofdrol speler een oude man is
dit is wat ik onthouden heb ik hoop dat iemand het antwoord weet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik denk dat je "American Pop" van Ralph Bakshi bedoelt!
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zo het idee dat je wel eens gelijk hebt en ik hoop van wel ik heb me drie slagen in het rond gezocht
avast hardstikke bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zo het idee dat je wel eens gelijk hebt en ik hoop van wel ik heb me drie slagen in het rond gezocht
avast hardstikke bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yep t is um hoe je dat wist met mijn beschrijving zal voor mij wel een raadsel bijven