Hoe heet die indrukwekkende film ook al weer die gaat over androids die zo ècht op mensen lijken dat de hoofdrolspeler erop verliefd wordt.

Het thema van de film is, dat de androids maar een beperkte levensduur hebben en zoeken naar de formule om die te verlengen. Is een al wat oudere film (ergens in de jaren 80).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet vaag wel, welke film je bedoeld, maar kan niet niet op de naam komen. Goeie vraag,+.

Het beste antwoord

dat is bladerunner

Toegevoegd na 1 minuut:
machtige mooie cult film met harrison ford en daryl hanna en rutger hauer
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk dat je de film cherry 3000 bedoeld met in de hoofdrol een hele jonge melanie griffith die nu met antonio banderas is getrouwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heet het Android?
Kijk even of het deze is: http://www.youtube.com/watch?v=ubcEUr5ALJ0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat je Blade Runner bedoeld. Machtig goeie film
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Island misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cocoon?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.imdb.com/title/tt0088933/