Hoeveel zou Huub Stapel verdienen aan zijn one-man show "Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus" in het theater?

Hoe zou ongeveer het plaatje eruit zien van kosten en opbrengsten? Lijkt me een goed lucratieve business.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reken het zelf uit zou ik zeggen. Ga naar de sites van de zalen waar hij speelt. Bekijk hoeveel mensen erin kunnen en hoeveel entree ze vragen. Dan weet je in ieder geval al de omzet. Moet je alleen nog achter de kosten proberen te komen.

Het beste antwoord

Hoe precies het plaatje van kosten en opbrengsten eruit zal zien, dat zul je nooit te weten komen. Huub Stapel en zijn management hebben er geen enkel belang bij, om dat openbaar te maken.

Maar in algemene zin, is er wel iets over te zeggen. Het is voor Huub Stapel zeker kassa, als hij tot februari bijna iedere dag met deze show in het theater staat, en ook bijna alles is uitverkocht. Het is zeker een lucratieve business! En dat is ook niet zo vreemd.

In het algmeen wordt er van uitgegaan, dat deze artiesten niet zo lang "meegaan". Het is nog maar de vraag of Huub Stapel weer met een nieuwe show komt, en als dat wel zo is, of die ook zo succesvol is. Misschien moet er dan wel geld bij, en zal hij moeten leven van het geld wat hij nu verdient.

Het is net zoals bij voetballers en pop-artiesten; het is nodig om een financiele buffer te hebben, voor mindere tijden. Iedere nieuwe show is weer een avontuur, en het is maar afwachten of het aanslaat. Jack Spijkerman beweert dat hij zo vreselijk veel geld heeft verdiend in de tijd dat hij in het theater stond, dat hij er nu nog profijt van heeft.