hij heeft zo een exclusieve vegas deal gesloten voor een paar jaar , zoals madonna ook gaat doen en barbara streisand altijd deed .
Dan treden ze een aantal jaren in een vaste locatie op (ceasar`s palace of MGMof zo) en dan krijgen ze mega-money en ze hoeven niet zo veel te reizen en de omstandigheden zijn beter .
Hans klok heeft het ook gedaan , maar tijdelijk , ik denk dat David een 5jaren contract heeft gedaan.

Toegevoegd na 16 minuten:
dus maak je niet druk over David want die zit gebakken .
En tovert vele (tientallen?) miljoenen zo in zijn eigen zak !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
THanks,ben toevallig eergisteren naar hans klok geweest een show van 3 uur mooi joh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien zijn er op You-tube nieuwe filmpjes van hem , reclame filmpjes voor die show of zo , kun je kijken wat zijn nieuwe acts/trucs zijn .

Andere antwoorden (3)

Nee, hij is niet interessant/vernieuwend voor Nederlandse media, daarom lees/hoor je niks meer van hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben in maart nog bij een show van hem geweest in Las Vegas in het MGM en hij ging nog veel meer shows geven aldaar. Helemaal geweldig. Dus nee hij is niet gestopt maar wat minder actief en doet ook geen grote ik laat een boeing 747 verdwijnen trucs meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er gaan geruchten dat een verdwijntruc van hemzelf mislukt is....