Welke muzikale formatie is dit?

Gezien het kapsel van de middelste lijkt het mij uit de jaren '80 te komen, maar ik herken ze niet.
Wie is dit trio?

Toegevoegd na 12 uur:
Ze moeten ooit in de top-40 hebben gestaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo Zilvia! Ik zie nu dat jij mij vorige maand hielp. Ik sta dus nog bij je in het krijt.

Dit is de nederlandse band New Adventures. Meest bekend van het debuutnummer 'Come on' dat in december 1979 in de top 40 stond.

Tot de volgende maand ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Welke quiz betreft dit? Zou ik ook wel aan mee willen doen!
Inderdaad, de foto staat op http://www.newadventures.nl/default.asp?cntCat=1&cntId=45 (scrollen naar ongeveer 40% van de totale bladzijdelengte)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.introquiz.tk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweldig Gjeetee! Daar had ik nooit opgekomen want het zegt me niks. Ik zal eens kijken of ik dat nummer kan vinden, wellicht dat ik dat toch moet kennen.
Amadea, de kwis staat op:
http://www.introquiz.tk
Elke maand een nieuwe, maar wel pittig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je nu alle antwoorden bij elkaar? Onder welke naam doe je mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij wel. Ik twijfel nog over twee intro's, maar die vind ik nog wel. Ik moet er zelf ook wat voor doen... en de maand is nog lang.
En sorry, maar m'n pseudo's en nicknames houd ik liever voor mezelf, if you don't mind ;) maar ik zwerf ergens in de top-30, wel stijgende, dat dan weer wel.

Andere antwoorden (4)

The Police
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste wat in me opkwam was: Kajagoogoo. Dat was een band die in de jaren tachtig een paar hitjes had (de bekendste is Too shy). De middelste man lijkt erg op Limahl, de zanger van Kajagoogoo. Kijk maar eens naar deze foto: http://www.ear.fm/Encyclopedia%20L/limahl.jpg

Wie die andere twee zijn, geen idee...Kajagoogoo bestond uit meer dan drie leden, dat weet ik zeker, dus misschien is dit een ander bandje waar die Limahl bij hoorde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de tijd dat Limahl nog gewoon Chris Hamill heette, zat hij in het driemans bandje Brooks met onder andere Mike Nolan, die later met Bucks Fizz het songfestival won.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat het kajagoogoo is, ze hebben een hit gehad met dit nummer
http://www.youtube.com/watch?v=FKIs_6qc4cQ&feature=fvst