Is de danser Louis van Amstel bekender in het buitenland dan in Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken 'm ook niet.

Het beste antwoord

Als we op Yahoo afgaan niet.

Op Yahoo.com krijgt zijn naam 996.000 resultaten.
Op Yahoo.nl krijgt zijn naam 1.400.000 resultaten.

Als je afgaat op hoe weinig het in het nieuws is geweest dat hij succes krijgt in Hollywood, kan je wel zeggen dat hij bekender is in het buitenland. Ik heb even snel rondgevraagd, en niemand kent Louis.

Hij is volgens mij wel bekender in het buitenland dan hier in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Enfin;

Ik denk niet dat hij in het buitenland zoveel bekender is dan hier. Het gaat erom dat hij bekend is vanwege een specialisme. Ook in het buitenland zal hij, net als hier, bekend zijn in het ballroomwereldje, maar zullen de meeste mensen op straat echt niet weten wie hij is.